برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی بصورت مجازی ویژه ماه مبارک رمضان

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰ کد : ۱۵۰۸۷ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۴۹۳
به اطلاع عموم همکاران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی را در ماه مبارک در بستر فضای مجازی دانشگاه و نهاد برگزار می نماید.
برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی بصورت مجازی ویژه ماه مبارک رمضان
سلام علیکم
          با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام،  و عرض تبریک فرا رسیدن ضیافت الله ماه مبارک رمضان برای حضرتعالی و همکاران محترم ، به اطلاع می رساند نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  علوم پزشکی استان اردبیل در نظر دارد برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی را دراین ماه مبارک در بستر فضای مجازی دانشگاه و نهاد برگزار نماید .

متمنی است جهت استفاده همکاران محترم از برنامه ها و دوره ها آموزشی( فیوضات معنوی و بهره مندی مادی)، دستور فرمائید به شکل مقتضی اطلاع رسانی مناسب در سایت و کانال های وابسته آن مجموعه محترم انجام گیرد.

1- ارائه تفسیر آیات سلامت در قرآن به صورت وبیناری با قابلیت دسترسی برای همه همکاران و اساتید محترم دانشگاه و مراکز وابسته در استان، به آدرس لینک  http://ela.arums.ac.ir/ayate-salamat/  لطفا از مرورگر فایرفاکس استفاده شود.

-         آغاز برنامه از شنبه 28 فروردین( 20 جلسه) ، ساعت 12 تا 12:45 -   همراه با اعطای گواهی هم اندیشی برای اساتید و   15 ساعت گواهی آموزش ضمن خدمت بر ای کارکنان

2- برگزاردوره های آموزش مجازی برای دانشگاهیان  ( اساتید، همکاران و خانواده های عزیزان) همراه با جوائز ارزنده – آدرس- سایت نهاد رهبری http://arums.nahad.ir/ قسمت آموزش مجازی. موضوعات:

  • 1-  حکمت روزه و احکام آن - استاد:آیت الله جوادی آملی
  • 2- تفسیر قطره ای قرآن - استاد:حجه الاسلام قرائتی
  • 3- تدبر در قرآن کریم - استاد:حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان
  • 4شرح خطبه متقین - ( قسمت اول و دوم)– استاد: دکتر مهدی فانی
  • 5- احکام کاربردی – استاد: حجت الاسلام رضا هوشیاری

3- برگزاری مسابقه مجازی کشوری با جوائز عالی در ( پویش در بهشت)

آدرس: سایت نهاد رهبری http://arums.nahad.ir/ قسمت آموزش مجازی.

4- بیان نکاتی از دعای هر روز ماه مبارک رمضان   صوتی توسط حاج آقای واحدی زاده-  و برگزاری مسابقه ازآن آدرس: سایت نهاد رهبری  http://arums.nahad.ir/  و اینستگرام نهاد- arums_nahad @

5- برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام ) در روز ولادت این امام همام ، ساعت 12 روز چهار شنبه مورخ 8 اردیبهشت 1400 مصادف با 15 رمضان المبارک به مجازی با لینک  http://ela.arums.ac.ir/ayate-salamat/

 6- برگزاری مراسم شب های قدر در صفحه اینستگرام نهاد- arums_nahad @


نظر شما :