اخبار - آرشیو

فراخوان «جشنواره ملی تئاتر ایثار»

اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، از تمامی علاقه‌مندان در سراسر کشور برای ارسال آثار خود با موضوعات «جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای مدافع حرم و شهدای مظلوم منا»، «جلوه‌های ایثار و از خود گذشتگی همسران معظم جانبازان، آزاده‌ها و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» برای شرکت در این جشنواره دو بخش «صحنه‌ای و خیابانی» دعوت می‌کند.

ادامه مطلب

بازدید ریاست محترم دانشگاه و شورای معاونین از بیمارستان جدید شهدای پارس آباد

اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه در معیت ریاست دانشگاه دکتر اخوان اکبری با حضور در شهرستان پارس آباد روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان شهدا و مشکلات حوزه سلامت این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

ادامه مطلب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور در منزل دکتر حبیب پشتاره ،پیشکسوت بازنشسته و متخصص بیهوشی از خدمات ارزشمند وی تجلیل و تکریم نمودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مراسم تکریم پیشکسوت عرصه سلامت استان : تکریم و تجلیل از خدمات ولی نعمتان حوزه طب و طبابت از وظایف ارزشمند مسئولین و جامعه پزشکی استان است

ادامه مطلب