سومین دوره کمک های مومنانه همزمان با عید مبعث حضرت رسول اعظم(ص)

۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۸ کد : ۱۴۵۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۵۳
سومین دوره از طرح کمک های مومنانه همزمان با عید مبعث حضرت رسول اعظم(ص) و در آستانه حلول سال جدید به همت کانون نیکوکاری بارش رحمت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
سومین دوره کمک های مومنانه همزمان با عید مبعث حضرت رسول اعظم(ص)

 بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَنْفِقُوا مِمَّا رَزَقْناکُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ یَأْتِیَ یَوْمٌ لا بَیْعٌ فِیهِ وَ لا خُلَّةٌ وَ لا شَفاعَةٌ وَ الْکافِرُونَ هُمُ الظَّالِمُونَ‌«۲۵۴»

اى کسانى که ایمان آورده‌اید! از آنچه به شما روزى داده‌ایم انفاق کنید، پیش از آنکه روزى فرا رسد که نه خرید و فروشى در آن است و نه دوستى و نه شفاعتى، و (بدانید که) کافران همان ستمگران هستند. (که هم به خود ستم مى‌کنند وهم به دیگران.)

سومین دوره از طرح کمک های مومنانه همزمان با عید مبعث حضرت رسول اعظم(ص) و در آستانه حلول سال جدید توسط کانون نیکوکاری بارش رحمت دانشگاه و به همت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ، پایگاه بعثت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و حضور خیرین معزز و مکرم دانشگاهی برگزار و اقدام به توزیع بیش از 150 بسته معیشتی(حاوی: گوشت تازه، برنج، خرما، پنیر، رب گوجه فرنگی، چای، ماکارونی، و ...)    در مناطق محروم شهر و بین خانواده های مستضعف شناسایی شده گردید.

از همه عزیزان همکار دانشگاهی درخواست می شود با همیاری و ارائه کمک های معنوی و مادی خود رونق افزای اینگونه از  حرکت های خداپسندانه و خودجوش در آینده باشند.

آجرک الله

 

کانون نیکوکاری بارش رحمت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل


نظر شما :