ثبت شکایات به صورت آنلاین

مدیریت بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه به منظور سهولت در ثبت شکایات و کاهش زمان پاسخگویی به شکایات ، سامانه آنلاین ثبت شکایات را راه اندازی نموده است. لذا می توانید با تکمیل فیلدهای ذیل، شکایات،انتقادات و پیشنهادات خود را از عملکرد واحدهای تابعه دانشگاه ثبت نمائید. در این صورت شکایت شما به صورت خودکار توسط سیستم ذخیره شده و کد رهگیری به شما ارائه می گردد. سپس شکایت توسط این مدیریت بررسی و شما می توانید نسبت به پیگیری شکایات خود از طریق قسمت پیگیری شکایت و با درج کد رهگیری اقدام نمائید. در صورت عدم دریافت نتیجه پس از گذشت ده روز از تاریخ تنظیم شکایت با شماره تلفن 33522187 مدیریت بازرسی، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه تماس حاصل فرمائید. توجه: تکمیل فیلدهای ستاره دار ضروری می باشد.
  • 0
  • نام*
    1
  • نام خانوادگی*
    2
  • کد ملی*
    3
  • تلفن همراه*
    4
  • تاریخ*
    5
  • واحد مورد شکایت*
    6
  • نام شهرستان*
    7
  • فرد یا افراد مورد شکایت*
    8
  • شرح شکایت*شکایت خود را بصورت کامل توضیح دهید
    9
  • ارسال مستندات در خصوص شکایات مطرح شده* فایل خود را ضمیمه کنید
      10
    • در صورت مراجعه به سایر مراجع رسیدگی به موضوع شکایت، مستندات خود را پیوست نمائید.* فایل خود را ضمیمه کنید
        11
      • پیشنهادات و انتقادات*
        12
      • پست الکترونیکی*در صورت تمایل پست الکترونیکی خود را وارد نمائید.
        13